10. 8. 2011

Úvod


Založiť si blog je pre takú líšku projekt viac ako ambiciózny. Aby ste mi rozumeli: líška zanevrela na šik krátkovlasý účes, lebo s ním trebalo chodiť každý mesiac ku kaderníkovi. Líške sa niekedy dokonale olúpe lak z nechtov, lebo sa jej nechce dva týždne siahnuť po vatovom tampóniku a odlakovači. Líška ide radšej na pivo ako by mala sedieť pri počítači a uprace celý brloh kým si za ten PC sadne s nejakou dôležitou úlohou. Líška má príliš veľa záujmov a aktivít na to, aby sa mohla niečomu venovať naplno a pravidelne. Líška rada veci zažíva namiesto toho, aby ich opisovala.
Ako príslušníčka tohto živočíšneho druhu sa pokúsim aspoň sem-tam prekonať a o niektoré zážitky, postrehy a obľúbené miesta sa s vami podeliť. Možno mi to pomôže urobiť si poriadok v počítači a vytriediť tie gigabajty nekvalitných fotiek. A pustím ventil myšlienkam, ktorých mám v poslednej dobe v hlave pretlak. Pri mojej večnej zaneprázdnenosti sa mi aj tak osvedčila metóda priamo úmerného výkonu. Pomer úloh a vykonaných úloh ostáva konštantný, ale výsledok čo do počtu je úspešnejší :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára